eco social ninots2A Càritas, d'acord amb el nostre model d'acció social, apostem per l'Economia Social i en un sentit més ampli per l'Economia Solidària, al compartir el seu principi fonamental de la primacia de la persona i del fi social sobre el capital, com a mitjà per aconseguir una societat més justa i solidària.
El pensament de l'economia social i solidària anteposa la dignitat de la persona, el respecte al planeta i el seus recursos, a altres interessos de curt termini, difon els nous valors emergents, com el consum responsable i la sostenibilitat ambiental , promou la participació i la implicació de la societat amb un model de negoci en què l'impacte social i el rendiment van de bracet i es retro alimenten, i al mateix temps el consumidor, amb les seves eleccions decideix com vol que sigui el món.
Amb la nova iniciativa del programa d'economia social i solidària de Càritas d'Urgell ha posat en marxa diversos projectes:
pdfInforme Economía solidaria 2015 - Cáritas Española