Càritas d’Urgell ha obert una nova campanya de recerca de voluntaris que vulguin fer l’acompanyament educatiu.
El projecte d’acompanyament educatiu pretén afavorir l’èxit educatiu de l’alumnat de secundària de la comarca de l’Alt Urgell a fora de l’horari lectiu, dos dies a la setmana. El projecte pretén acompanyar els alumnes a adquirir hàbits d’estudi, a treballar els continguts treballats a classe, cercar motivacions en els continguts,  facilitar-los un espai adequat per a fer els deures i resoldre tots aquells dubtes que se’ls presentin.
Els infants són el nostre futur i per tant no podem girar la mirada davant la realitat que ens ocupa i no procurar de millorar la seva participació educativa i emocional.
Amb aquests motius començarem les activitats impulsades per els següents serveis/centres educatius: La Seu Solidària, Càritas d’Urgell, Consell Comarcal de l’Alt Urgell (Oficina Jove Alt Urgell i Consorci Atenció a les Persones, Educació) i Ajuntament de La Seu (Educació i Joventut).

Escriure un comentari

Códi de seguretat