Berenar final Reforç Educatiu

El passat dilluns 11 de juny, tots els alumnes i professors voluntaris que durant tot l`any, han participat al projecte de Reforç Educatiu al Centre Sant Domènec de Balaguer, es van acomiadar jugant i berenant tots junts. El berenar, que el van fer i portar entre moltes de les families, va ser esplèndid i es va decidir que a partir d`ara, a totes les trobades i celebracions del projecte, tothom portaria una mica de menjar per a compartir per a que així tothom pugui aportar al projecte i rebre més encara del que ha donat. Les families i els infants es van acomiadar dels seus professors i esperen retrobar-se tots al setembre vinent. Com a premi a la seva constància i dedicació, vint infants del projecte i alguns voluntaris, aniran també aquest dissabte 16 de juny al Cosmocaixa de Barcelona sense que hagin de pagar res, gràcies a un conveni amb l`Associació de voluntaris de la Caixa. Serà un dia lúdic i formatiu en el que esperem, puguin passar-s`ho molt bé i aprendre moltes coses.

Apunta't al nostre Butlletí