Una nova mostra de solidaritat

Per tercer any consecutiu s’ha dut a terme una nova representació teatral al cinema-teatre “Els til·lers” de Sort en benefici de Càritas Parroquial de Sort. Com en els darrers dos anys, l’obra de teatre ha estat organitzada i dirigida des del mateix voluntariat de Càritas Parroquial. Durant aquest curs, un total de 21 infants s’han anat trobant durant els dissabtes per la tarda, als locals parroquials, per assajar les diverses escenes de l’obra “El metge a garrotades”, de Molière, adaptada per Francesc Nel·lo. Aquests joves actors i actrius, alguns de novells i d’altres amb una breu experiència ja que participaren en les darreres obres, són infants que participen en els diversos cursos de la catequesi d’iniciació a la vida cristiana. És una proposta que es va fer a tots els infants de la catequesi perquè creiem que aquesta també és una bona manera d’educar els infants en la solidaritat, en l’ajuda envers els altres. Ells saben molt bé que els diners que es recolliren (un total de 856€) van destinats a ajudar els altres per mitjà de Càritas Parroquial. A la gran tasca dels voluntaris de Càritas, dels infants i de les cinc presentadores que van participar en les altres obres de teatre, cal afegir-hi la col·laboració de moltes persones i institucions que l’han feta possible: pares i mares que han confeccionat el vestuari i els decorats; voluntaris de Càritas; Ajuntament de Sort; La Caixa; La Fusteria Escolà; Cori Salvadó megafonia, il·luminació, audiovisuals i so. Amb la col·laboració de tots i el nombrós públic que assistí i gaudí de la representació del passat divendres, 22 de juny, es va fer una gran mostra de solidaritat, barrejada amb la il·lusió i els nervis d’aquests joves actors que comporta sempre una posada en escena. A tots aquests infants i als qui han fet possible aquesta tercera edició del Teatre Solidari: Moltes gràcies!! Mn. Antoni Elvira – Càritas Parroquial de Sort

Triar com ens alimentem és un dret, no un privilegi #JoComTu 💳❤️

Certificat

CatalanSpanish