Reunió Càritas Lleida, Solsona i Urgell

El divendres 26 de setembre va tenir lloc la reunió del grup de treball, anomenat “taburet” i format pels equips directius de les Càritas Diocesanes presents a la nostra província lleidatana, els bisbat de Lleida, Solsona i Urgell. Una trobada de caràcter periòdic per parlar i programar activitats en comú per a les tres Càritas Diocesanes. Amb la presència dels diferents responsables diocesans la reunió va tenir lloc al Centre de Càritas “Sant Domènec” de Balaguer. En l’agenda del dia es va parlar de la Trobada de Voluntaris de Càritas a Barcelona, el proper 20 d’octubre, es va constatar l’alta participació de voluntaris i voluntàries a la sortida (trobareu més informació de la Jornada en aquesta mateixa web). Així del nostre Bisbat hi ha una matrícula de 219 voluntaris inscrits, serà una diada per poder agrair la feina que fa tots ells i elles en el dia a dia a les nostres parròquies. Un altre punt del dia va ser preparar l’activitat de formació de directors i treballadors de les tres Càritas Diocesanes, una jornada que tindrà lloc a Balaguer, el proper mes de novembre, amb la temàtica de la Doctrina Social de l’Església i la seva resposta a la crisi econòmica que es viu. També es prepararan uns articles de sensibilització per la premsa comarcal.

Som el que donem. Som amor.

Selecciona el mètode de pagament
Vull desgravar
Accepto rebre informació
He llegit i accepto l' avís