Presentació Memòria 2011 de Càritas Española

La Memòria 2011 de Càritas Española confirma el creixent compromís dels voluntaris i donants envers el servei als més empobrits en una situació dominada per l`augment de la precarietat social. La feina gratuïta dels voluntaris Gràcies a la feina gratuïta desenvolupada pels 64.251 voluntaris (un 4% més que al 2010) mitjançant les més de 6.000 Càritas parroquials i 68 Càritas diocesanes escampades por tot l`estat, ha estat possible aportar llum, creativitat i esperança a les situacions de gran vulnerabilitat que viuen moltes persones. El compromís dels donants En 2011, Càritas ha reforçat la seva capacitat com a canal de solidaritat vers les persones més vulnerables. A l`últim exercici la Confederación Cáritas Española va invertir un total de 250.697.475 d`euros als seus diferents programes socials, la qual cosa suposa un creixement del 1,28 % (3,16 milions) sobre 2010. D`aquests fons, els donants privats van aportar 166.207.742 euros, un 3,48% més en relació al 2010. En percentatges, el 66,3 % dels fons invertits al 2011 provenen de donants privats i el 33,7 % (84.489.733 euros) de subvencions públiques. Més informació a Memòria 2011 Cáritas Española

Som el que donem. Som amor.

Selecciona el mètode de pagament
Vull desgravar
Accepto rebre informació
He llegit i accepto l' avís