Solidaritat dels més petits per als més petits

Aquest diumenge 20 de gener, amb motiu dels actes per als més petits de la festivitat de Sant Antoni, Abat, s`ha projectat a la Sala de Ponts una pel•lícula amb valors sobre el món dels animals, així com un curtmetratge de la historia de Noé per la mainada pontsicana. Enguany s`ha volgut treballar amb els infants el valor de la solidaritat i l`entrada a la sessió de cinema ha estat que els nens portessin un paquet de menjar per a infants (capsa de galetes, cartró de llet, xocolata, sucs,…). Amb la seva col·laboració hem omplert un palot fins dalt de menjar que serà repartit entre les famílies del poble que tenen necessitats i que a més tinguin infants. Una acció coordinada per Càritas Parroquial i els Serveis Socials de l`Ajuntament. També hi ha col·laborat les monitores de l`Esplai “La Bufera”. A l`acabar la pel·lícula s`ha compartit entre els infants i els adults que han assistit a l`activitat una mica de coca per celebrar un any més la festa de Sant Antoni, Abat.

Som el que donem. Som amor.

Selecciona el mètode de pagament
Vull desgravar
Accepto rebre informació
He llegit i accepto l' avís