Inici del Casal d`Estiu a Balaguer

El dimarts dia 25 de juny, s`ha iniciat a Balaguer el Casal d`Estiu de Càritas 2013. Durant sis setmanes, des de les 9:00 fins a les 13:30 de dilluns a divendres, 30 infants faran activitats de reforç educatiu per a repassar els coneixements adquirits durant el curs a l`escola, tallers, jocs, gincames, faran una sortida cultural setmanal i aniran a la piscina els dimecres i els divendres. Com a novetat d`aquest any, s`han realitzat foulards vermells amb franja negra per a tots els infants en un curs de costura que s`ha fet també al Centre Sant Domènec. Cada dia els participants del Casal d`Estiu tindran esmorzar al mateix Centre gràcies a diversos col•laboradors de la ciutat i a voluntaris que ajuden a tenir-lo a punt per a tots els infants.

Només l’amor ho il·lumina tot

620€ de 20.000€ recaptat

Altres
Terms