Èxit del Gran recapte d’aliments

Un any més, els voluntaris de les Càritas del nostre Bisbat han col·laborat amb la recollida d`aliments, que organitza la Fundació Banc d`Aliments. S`ha dut a terme durant l`últim cap de setmana de novembre. Aquest any s`han superat les expectatives de recollida: a Balaguer s`han recollit més de 16.000 quilos, a Puigcerdà gairebé 12.000 quilos, a la Seu d`Urgell i comarca 14.219 quilos, Càritas Vielha també ha col·laborat en la recaptació a la Val d`Aran i han recollit 5.501 quilos. Durant aquest mes, aprofitant l`arribada del Nadal, poblacions con Tremp i Guissona han fet altres activitats per tal de recaptar d`aliments a través de les escoles o supermercats locals. Des d`aquí volem donar les gràcies a tots els voluntaris per la seva dedicació i esforç i també volem agrair als ciutadans de la nostra Diòcesis que, un cop més, han fet gala de la seva generositat i solidaritat en aquest acte d`altruisme cap als més vulnerables.

Som el que donem. Som amor.

Selecciona el mètode de pagament
Vull desgravar
Accepto rebre informació
He llegit i accepto l' avís