Càritas participa a la 14a Fira d´Entitats de Balaguer

Aquest passat diumenge, 28 de setembre, Una quarantena d’associacions, entre elles Càritas d’Urgell, han participat a la Fira d’Entitats de Balaguer, un certamen dedicat a la promoció de l’associacionisme i el voluntariat. L’objectiu de la fira és facilitar a les entitats i associacions un espai per mostrar la feina que fan durant l’any, moltes vegades invisible, però altament necessari. El teixit associatiu de Balaguer destaca per la seva gran varietat: cultura, tradicions, gastronomia, política, esport, projectes d’ajuda mútua, integració social i laboral de discapacitats i ajuts socials són algunes de les activitats a les quals es dediquen les associacions. Paral•lelament, al centre de la plaça s’hi ha fet diverses activitats, com jocs amb materials reciclats per als infants, a banda del tradicional concurs de dibuix sobre la Fira d’Entitats. Tot i que la pluja, però, ha obligat a suspendre les activitats previstes la tarda, Càritas ha tingut la oportunitat de presentar extensament, les tasque que realitza dia a dia tan a Balaguer com a la comarca.

Apunta't al nostre Butlletí