Construint espais d´esperança a les Jornades de Trobada i Formació de Càritas Catalunya

https://www.youtube.com/watch?v=EQ06fF8WvdQ Aquest darrer divendres 3 i dissabte 4 d’octubre, un total de 35 voluntaris i treballadors de Càritas d’Urgell s’han desplaçat a la ciutat de Girona per celebrar, junts, les 1res Jornades de Trobada i Formació de Càritas Catalunya. Han estat, per tots, un parell de dies plens d’emocions inoblidables, d’estones divertides i de germanor, i de continguts molt interessants que, del cert, faran que la nostra tasca a Càritas esdevingui molt millor. A la Fira de Tastets, organitzada al hall del recinte firal de Girona, més de 1.200 participants vinguts d’arreu de Catalunya, han tingut la oportunitat de conèixer i compartir els 17 projectes més representatius presentats per cada una de les 10 Càritas amb seu a Catalunya. Tant mateix, la possibilitat d’assistir a interessants ponències de la mà de la Sra. Ana Abril, directora de desenvolupament social de Càritas Espanyola, de Mons. Santiago Agrelo, arquebisbe de Tànger, del Mn. Ramon Prat, vicari general del Bisbat de Lleida i membre del Consejo General de Cáritas, del Sr. Arcadi Oliveres, expresident de Justícia i Pau a Catalunya i professor d’economia aplicada de la UAB, i de l’entranyable actor català Joan Pera, han enriquit i aportat forces per seguir construint Espais d’Esperança… des de l’evangeli, des de la motivació i l’actitud, des de l’economia i des de la pròpia societat. Anar a CatalunyaReligio.cat https://www.youtube.com/watch?v=EQ06fF8WvdQ

Som el que donem. Som amor.

Selecciona el mètode de pagament
Vull desgravar
Accepto rebre informació
He llegit i accepto l' avís