Caritas i Mans Unides celebren un acte públic amb motiu del Dia Mundial de la Alimentació

Amb motiu del Dia Mundial de la Alimentació i en el marc de la campanya global “Una sola familia humana, Alimentos para todos” (que té com a objectiu acabar amb la fam del món al 2025), Cáritas i Mans Unides celebren un acte públic al Circulo de Bellas Artes de Madrid on constaten que a data d’avui encara una de cada nou persones pateix desnutrició crònica, mentre que al món es malmeten el 30% de tots els aliments produïts. Per això, davant l’escàndol que suposa que 805 milions de persones segueixin passant gana al món, aquestes dues organitzacions reclamen el dret de tots los éssers humans a una nutrició suficient, sana i adequada, como part essencial d’una vida digna. Al acte participen el grup BAT (Battambang – Arrupe – Tahen) format per nens i joves del Centre d´Acollida Metta-Karuna de Camboya (Projecte d’educació i desenvolupament). Gràcies a Càritas tenen l´oportunitat de visitar diferents ciutats d’Espanya, visitant diferents Diòcesis de Càritas. En aquestes trobades mostraran la seva cultura a través del Ball Cambodjà.

Som el que donem. Som amor.

Selecciona el mètode de pagament
Vull desgravar
Accepto rebre informació
He llegit i accepto l' avís