Foessa i Càritas urgent a enfortir els sistemes públics de protecció social i a impulsar els valors cívics per construir un nou model de societat

El «VII Informe FOESSA sobre exclusió i desenvolupament social a Espanya 2014» constata que només el 34% de la societat espanyola està en situació d´integració plena. Ens alerta sobre la ruptura del contracte social que era la base de l´estructura del benestar. Davant el fracàs de l´actual model, cal revisar les nostres preferències com a ciutadans i qüestionar les lògiques de la privatització, la individualització i la mercantilització. L´Informe proposa articular una protecció social harmonitzada a tot l´Estat i garantir una protecció social basada en l´enfortiment dels serveis socials públics.

Apunta't al nostre Butlletí