Càritas Parroquial de Ponts amb el Gran Recapte

Entre el divendres 28 i el dissabte 29 de novembre Ponts va recollir en la Campanya del Gran Recapte 1.100 kilograms d’aliments, una quantitat que gairebé duplica a la de l’any passat, amb tota mena de productes d’alimentació, de neteja, productes per nadons,… Potser la col•laboració d’un grup de gent jove amb la seva implicació a la recollida hi ha ajudat a que hagi estat un èxit. Una vegada recollit han estat un grup d’adolescents de Confirmació de la Parròquia de Ponts que han col•laborat amb Càritas Parroquial per fer els diferents lots que seran repartits aquests dies per Càritas i els Serveis Socials. Des d’aquests entitats i el mateix Banc d’Aliments s’agraeix la solidaritat dels pontsicans i la tasca desinteressada dels joves i adolescents que han participat en aquesta acció solidària, que cada any té més resposta entre la gent de totes les edats. I no podem acabar aquesta nota sense escriure amb majúscula i ben gran GRÀCIES a totes i tots per fer-ho possible. Una notícia que s’ha repetit en altres indrets de les nostres parròquies del Bisbat i que ens permet donar un cop de mà a persones i famílies que viuen una situació de precarietat social.

Uneix-te per ajudar a proporcionar allotjaments en els pisos d’acollida

250€ de 10.000€ recaptat

Altres
Terms