5è Aniversari del terratrèmol a Haití

El proper dilluns, 12 de gener, farà 5 anys del terrible terratrèmol que va devastar Haití i en el que van perdre la vida 300.000 persones. Càritas, però, ja treballava a Haití, el país més pobre d’Amèrica, molt abans del 2010… Ara bé, Càritas ha estat acompanyant durant aquests anys a Haití i s´han aconseguit moltes coses, però encara queda molt per fer. Haití segueix sent el país més pobre del continent americà i els treballs de reconstrucció no han acabat, ni molt menys. Llegiu aquí una reflexió del Cardenal Maradiaga: http://www.caritas.es/noticias_tags_noticiaInfo.aspx?Id=7957 Llegiu aquí el missatge que l`Església d`Haití ha donat al món http://www.news.va/es/news/el-mensaje-que-la-iglesia-de-haiti-lanza-a-todo-el LLegiu aquí el missatge del Papa Francesc, demanat 3 pilars per Haití: Persona, Comunió i Església local http://www.news.va/es/news/el-papa-pide-tres-pilares-para-haiti-persona-comun

Som el que donem. Som amor.

Selecciona el mètode de pagament
Vull desgravar
Accepto rebre informació
He llegit i accepto l' avís