“Treballem els Valors”, nou Projecte de Càritas d`Urgell a les escoles

Just abans de començar les vacances de Nadal, Càritas Puigcerdà va encetar un nou projecte dins del programa d’Infància i Joventut d’Acció Social “Treballem els valors”, el qual pretén arribar als infants i joves en edat escolar mitjançant tallers didàctics on es treballen diferents valors tals com la solidaritat, la generositat, la honestedat… Com a prova pilot, l´Escola Santa Cecília de Bolvir ha estat el primer centre escolar en rebre, a les seves aules, a Càritas d’Urgell. De la mà d’una monitora especialitzada de Càritas, i sota la supervisió de la Laura Abián, la directora d’aquesta petita escola rural de la Cerdanya, un total de 8 nens i nenes d’entre 1r i 6è de Primària van participar en aquest primer Taller dedicat a La Solidaritat. Mitjançant l’eina pedagògica del joc dinàmic i material audiovisual actiu, la quitxalla va conèixer què és i què fem a Càritas, tot i que molts d’ells ja ens coneixia.

Apunta't al nostre Butlletí