La Campanya Institucional que es desenvoluparà en el període 2014-2017 té com a tema: Estima i viu la Justícia

El passat dimecres 25 de febrer, al Casal Parroquial de La Seu, una cinquantena de persones van poder gaudir de la conferència de Mn. Ramon Bufi, delegat de Càritas Vic; professor d’ofici i capellà per vocació, com ell mateix es presentà.

Mn. Ramon ens parlà sobre el lema de la Campanya Institucional de Càritas per als propers anys, “Estima i viu la justícia” i el lema escollit per enguany: “Què fas amb el teu germà?”. Una conferència plena de referències citades en la Homilia que oferí el Papa Francesc el passat Dimecres de Cendra, i que van fer reflexionar als presents, repassant conceptes com justícia, i recordant tres pilars fonamentals de l’Església: animar i promoure la celebració de la fe i la caritat entesa en concepte revolucionari: com la practicava Jesús, no amb les connotacions negatives que actualment s`atribueix a la paraula caritat.

Apunta't al nostre Butlletí