Càritas Puigcerdà + Futbol amb Cor = SOLIDARITAT

Malgrat la neu i el fred de La Cerdanya, el passat diumenge 15 de març a quarts de cinc de la tarda, l’equip Sènior del CF Puigcerdà va oferir un Partit de futbol solidari en benefici de Càritas Puigcerdà.
Durant aquesta temporada 2014 – 2015, el Club de futbol Puigcerdà ofereix la possibilitat de donar-se a conèixer i captar donacions a tres organitzacions de la comarca (Càritas, Fundació l’Àliga i Creu Roja) en 6 partits de lliga jugats a casa. Mitjançant el sorteig d’una panera plena de regals, l’equip humà de Càritas Puigcerdà va recaptar més de 80 euros els quals aniran destinats a cobrir les necessitats més urgents de famílies ceretanes en situacions econòmicament difícils.
Càritas Puigcerdà vol agrair la gran participació en la rifa dels assistents a l’acte esportiu, i tan mateix, la inestimable col•laboració dels establiments que van fer possible uns regals esplèndids; Restaurant La Cantina, Escola d’esquí Camp Base, Granja la Llaminera, Xocolata dels Pirineus, Restaurant 9 Mòn, Hípica La Cerdanya a 4 Potes, Carrefour, Forn de pa L’Espiga d’Or i Pans & Company.
Moltes gràcies a tots!!!

#alesfosques