Jornada de treball i formació dels agents treballadors de Càritas d’Urgell

El passat dimarts 7 d’abril, al centre d’activitats Sant Domènec de Balaguer va tenir lloc la primera jornada de treball i formació del 2015, dirigida a tots els agents treballadors dels centres de La Seu, Puigcerdà i Balaguer.

Josep Casanova, director voluntari, va iniciar la sessió demanant als presents la seva implicació personal i professional en la feina que es realitza, i una actitud instructiva i proactiva per tal d’anar millorant la qualitat dels serveis que oferim, des de Càritas, als més vulnerables. Seguidament, es va fer un balanç general de l’any viscut, destacant les seves novetats i animant a projectar aquest 2015 amb més força que mai.

Marta Fortuny, Coordinadora General de Càritas d’Urgell, va fer un anàlisi exhaustiu de la Memòria Interna 2014, motivant en tot moment el diàleg i la participació de tots, en qualsevol dels programes i els projectes actuals i futurs de l’entitat.

Som el que donem. Som amor.

Selecciona el mètode de pagament
Vull desgravar
Accepto rebre informació
He llegit i accepto l' avís