Nougrapats

5. LA PROPOSICIÓ DE VALOR

• Economia social: Emprenedors i generadors d’ocupació amb la la creació de nous serveis. Benefici socialmolt definit amb la creació de processos d’acompanyament sociolaboral. Més recursos per protegir la ocupabilitat  de col·lectius desfavorits
  • Economia circular: amb la reutilització del tèxtil i altres similars allarguem la vida útil de la roba.
  • La  transformació de la societat amb els valors emergents, com el consum responsable,la sostenibilitat ambiental, la participació i la implicació de la societat amb un model de negoci en què, l’impacte social i el rendiment van de bracet i es retroalimenten, i al mateix temps el consumidor, amb les seves eleccions decideix com vol que sigui el món.
  • Valor afegit al servei de Càritas d’Urgell, amb la  dignificació de l’entrega social de la roba, la millora del programa laboral i la creació de nous espais de  de  participació de voluntaris.

Som el que donem. Som amor.

Vull desgravar
Accepto rebre informació
He llegit i accepto l' avís