Càritas i la Fundació SARquavitae amplien el territori d’actuació del projecte d’Acompanyament a residències o domicilis a la zona de la Cerdanya

Actualment el projecte consta d’un grup de 7 voluntaris/es disposades a participar activament per cobrir l’objectiu principal, l’acompanyament d’aquelles persones que més ho necessitin cobrint necessitats no sanitàries que els professionals no puguin assumir i donar suport, afecte i companyia al malalt i la seva família, reforçant l’entorn social del malalt.
Des de Càritas Puigcerdà conjuntament amb els responsables de la fundació SARquavitae s’està treballant per augmentar el grup de voluntaris i poder arribar a més persones que necessitin aquest servei.

Som el que donem. Som amor.

Vull desgravar
Accepto rebre informació
He llegit i accepto l' avís

CatalanSpanish