Càritas inaugura el dissabte 19 de setembre un nou centre d’atenció i activitats a Vielha

Càritas d’Urgell inaugura el proper dissabte 19 de setembre el nou local de l’entitat a Vielha, a la Vall d’Aran. És un espai amb vocació de servei, que aglutina les activitats de formació i de suport i també l’atenció a persones i famílies en dificultats.
El “Centre Vall d’Aran” obrirà les seves portes al públic a les 16:00 en una activitat oberta a tothom. A les 17:30 se celebrarà l’acte de benedicció i inauguració, que serà presidit per l’Arquebisbe d’Urgell i Copríncep d’Andorra, Mons. Joan-Enric Vives. Es preveu l’assistència de les autoritats locals i del Director de Càritas d’Urgell, Sr. Josep Casanova.
El “Centre Vall d’Aran” centralitzarà el conjunt d’activitats i serveis que s’ofereixen als usuaris a la Vall, i entra a formar part de la xarxa de centres que donen suport amb prestacions diverses arreu de la diòcesi d’Urgell: a Balaguer, Puigcerdà i La Seu d’Urgell.
Aquest tipus de centre és molt útil ja que ajuda a la nostra entitat a ser més present entre la població de l’àrea, i ofereix una major qualitat i quantitat de serveis a les persones usuàries i també als voluntaris.
Càritas ha invertit al llarg del 2014 la quantitat de 8.532,81€ en ajudes. Hem donat suport a 63 famílies amb el suport de 28 voluntaris. L’objectiu és millorar l’atenció.

Apunta't al nostre Butlletí