Nougrapats fa un balanç molt positiu de la seva presència a la Fira de Sant Ermengol

Càritas vol agrair el suport rebut dels visitants a les propostes de la seva parada a la Fira de Sant Ermengol, celebrada a La Seu d’Urgell els dies 17 i 18 d’octubre, en la que es van fer nous socis i es va donar a conèixer àmpliament l’empresa d’inserció laboral Nougrapats i les propostes de serveis obertes al públic en general.
En l’estand, es va fer una proposta pedagògica pels infants a través d’un joc per conèixer i integrar els valors positius del reciclatge, el respecte als altres, la utilització correcta dels recursos naturals i també del consum sostenible i responsable. A més es va explicar el funcionament de l’empresa Nougrapats de reutilització de roba i de serveis de neteja i de bugaderia ECO i es va fer obsequi d’unes bosses de la compra reciclades.
El responsable de Nougrapats, Toni Cadena, i el director de Càritas han fet una valoració molt bona del impacte que va suposar la presència de Càritas a la Fira de Sant Ermengol i del interès que ha despertat en els visitants.
{gallery}151017nougrapats{/gallery}

Apunta't al nostre Butlletí