Conveni entre La Caixa i Càritas d’Urgell per donar suport als projectes d’inserció laboral

Càritas d’Urgell ha signat un conveni de col·laboració amb l’Obra Social de La Caixa, a través del qual aquesta ha lliurat 23.100€ a Càritas per dur a terme projectes que tinguin com a finalitat la inclusió sociolaboral de persones en situació de vulnerabilitat social. El conveni forma part de la Convocatòria d’Inserció sociolaboral 2015 d’aquesta entitat.
Amb aquest conveni Càritas d’Urgell iniciarà un projecte nou anomenat de  “Difusió i estudi de Mercat”.  S’iniciarà el proper novembre i tindrà una durada d’un any.
Aquest projecte té una doble vessant: d’una banda, l’objectiu principal és donar a conèixer el Programa de Laboral de Càritas i el projecte de Nougrapats d’inserció laboral al territori de  l’Alt Urgell, la Cerdanya, La Noguera i la Vall d’Aran. Aquest treball es portarà a terme conjuntament amb l’Empresa d’Inserció Nougrapats. D’un altre banda,  és vol conèixer en profunditat  el teixit empresarial del territori i crear vincles de col·laboració amb les empreses. El treball de camp ens ajudarà a definir el perfil ocupacional de cada zona i a conèixer les necessitats del seu teixit social i empresarial.
D’aquesta manera es podrà disposar d’eines per encarar amb èxit el procés de recerca de feina dels participants dels nostres projectes sociolaborals, i donar el suport necessari per a la seva incorporació al món laboral.

{gallery}151001conveni{/gallery}

Apunta't al nostre Butlletí