Inici del Reforç educatiu al centre Càritas de Balaguer

El passat dijous 15 d’octubre es va iniciar dins el programa d’Infància i Joventut el projecte de Reforç Educatiu adreçat a nens i nenes de 6 a 12 anys dels 6 centres educatius del municipi, dels quals un total de 36 alumnes  tindran la possibilitat de millorar les seves mancances educatives i poder realitzar els deures respectius per poder fer el seguiment adequat de les matèries impartides a l’escola amb ajuda dels voluntaris ( encarregats d’ajudar als infants i joves que participen ) que fan possible aquest projecte, on participen escoles (s’encarreguen de seleccionar els alumnes que necessiten d’aquest reforç), famílies (faran un seguiment amb el personal de Càritas dels nens/es mitjançant reunions, tutories…per poder ajudar-los quan sigui necessari), alumnes (participants del projecte). L’objectiu del projecte és ajudar-los a millorar el seu rendiment escolar i al mateix temps treballar habilitats socials, d’oci i relacions amb d’altres companys, creant hàbits d’estudi i valors a millorar en les seves aptituds personals

Som el que donem. Som amor.

Selecciona el mètode de pagament
Vull desgravar
Accepto rebre informació
He llegit i accepto l' avís