Les Càritas de Lleida, Solsona i Urgell aposten per transformar la realitat social

Aquest divendres 13 de novembre al matí ​​les Càritas diocesanes de Lleida, Solsona i Urgell s’han reunit al santuari del Sant Crist de Balaguer, per una Jornada de formació. Hi han participat 72 persones entre voluntaris, contractats i directius.
El jesuïta, Santi Torres, director adjunt de Cristianisme i Justícia, ha impartit una conferència sobre el model d’acció de Càritas: servir, acompanyar i defensar, a la qual ha seguit un treball en grups on s’han fet aportacions enriquidores sobre el tema.
Entre altres coses, al llarg de la sessió, s’ha insistit en la importància que ha de tenir per a Càritas estar molt atents a la realitat social; tenir una actitud de servei a les persones en situació de necessitat; augmentar la denúncia de les situacions d’exclusió a què es veuen sotmeses moltes persones a les que aten i acompanya, i treballar en xarxa amb altres entitats socials per col·laborar a transformar la realitat social.

{gallery}151113taburet{/gallery}

Som el que donem. Som amor.

Selecciona el mètode de pagament
Vull desgravar
Accepto rebre informació
He llegit i accepto l' avís