Inici dels tallers “Treballem els valors” de Càritas a les escoles

Dins les campanyes institucionals de Càritas, s’han iniciat a Balaguer els tallers Treballem els Valors, on durant aquest mes de febrer i març als centres educatius Institut Ciutat de Balaguer, Gaspar de Portolà, La Noguera i Àngel Guimerà es realitzaran tallers de Solidaritat, Voluntariat i Comerç Just.
L’objectiu del projecte és educar en valors, ja que es consideren clau pel desenvolupament dels alumnes, i alhora donar a conèixer què fem a Càritas i fer que aquests tallers tinguin una finalitat educativa engrescadora i participativa.
Aquests tallers es realitzen a primària i secundària, amb una durada de 50 minuts i on hi ha un treball cooperatiu i de descobriment de la realitat a partir de les seves pròpies habilitats, són jocs adaptats al valor a treballar i la edat dels alumnes.
{gallery}160203escoles{/gallery}

Només l’amor ho il·lumina tot

620€ de 20.000€ recaptat

Altres