Conferència a Balaguer: Crisi dels Refugiats

El passat dimecres 17 de febrer a la sala d’actes de l’Ajuntament de Balaguer es va portar a terme la primera conferència sota el títol “Crisi dels refugiats: com fer-hi front des de l’administració i la societat civil. Però,… què hi podem fer cadascú de nosaltres?” a càrrec del Sr. Oriol Amorós, Secretari d’Igualtat, Migracions i Ciutadania de la Generalitat de Catalunya, a la que van assistir més d’una seixantena de persones.

Durant la xerrada el Sr. Amorós va fer un repàs de quines rutes europees i situació es troben les més de 430.000 persones que es calcula que han arribat a Europa a la recerca d’asil en aquest darrer any, número que creix dia rere dia. Són persones que deixen la serva família i llar per buscar protecció en un altre lloc.

L’acte va ser presidit pel director de Càritas Balaguer, el Sr. Miquel Trilla, que va recordar als assistents les accions iniciades per Càritas d’Urgell l’octubre passat, realitzant un campanya de sensibilització de la realitat i engegant una campanya per poder fer aportacions per ajudar els països que acollien els refugiats: Grècia, Macedònia i Sèrbia. S’hi van recollir i enviar (a través de Càritas espanyola) 28.000€.

{gallery}160217balaguer{/gallery}

Triar com ens alimentem és un dret, no un privilegi #JoComTu 💳❤️

Certificat

CatalanSpanish