Visita de Càritas de Guissona a Nougrapats

Dins de la campanya de promoció per conèixer Nougrapats, empresa d’inserció laboral de Càritas d’Urgell, el dijous 7 d’abril ha estat visitada per un grup de voluntàries de la Càritas parroquial de Guissona, acompanyades per la seva directora, Sra. Cecília Fernàndez.
L’objectiu de la visita ha estat veure de prop el model d’economia social de negoci que ha desenvolupat Càritas d’Urgell. El director de l’Entitat, Josep Casanova, i el gerent de Nougrapats, Toni Cadena, han explicat al grup el funcionament i la missió de l’Empresa, mentre les guiaven per la nau on es fa la tria, el tractament i l’emmagatzematge de la roba. També han visitat la botiga Grapats i el Centre Sant Ot, també de Càritas.
Càritas d’Urgell agraeix a la Cecilia Fernàndez i al seu grup de voluntàries, l’interès que han mostrat tothora en la visita per les diverses instal·lacions, i especialment per la seva disponibilitat per a una possible col·laboració en el futur per a fer transparent aquesta iniciativa, que forma part del projecte comú de tota la familia de Càritas.
{gallery}160407caritas-guissona{/gallery}

Apunta't al nostre Butlletí