Càritas d’Urgell preveu d’obrir un pis d’acollida a Balaguer

Ajuda’ns i participa en la rehabilitació del pis d’acollida a Balaguer.
Càritas d’Urgell obrirà un pis d’acollida transitori per a famílies necessitades, a Balaguer.
Es tracta d’un pis molt cèntric a la població que ha estat cedit per un particular a Càritas en les darreres setmanes i que es rehabilitarà per fer aquest acolliment. Es preveu que les obres de rehabilitació comencin el mes d’abril i la previsió és que estiguin acabades abans d’aquest estiu.
Cada família que sigui acollida per Càritas de manera transitòria en aquest habitatge, s’integrarà en  els programes socio-laborals de l’entitat, per tal de millorar la seva capacitació laboral i els recursos de gestió econòmica, familiar i social. L’objectiu de Càritas no és només fer un acolliment puntual, sinó també formar i donar eines que permetin a la família i als seus integrants retornar al mercat laboral i la inclusió social plena, i que puguin tornar a ser autònoms.
Càritas fa una crida a les empreses de Balaguer i també a particulars, per a què amb la seva participació i la col·laboració de tots es pugui adequar aquest pis.

Apunta't al nostre Butlletí