Nougrapats compra 10 contenidors de recollida de roba

Nougrapats Empresa d’Inserció ha realitzat la compra de 10 contenidors de recollida de roba. Aquesta nova adquisició suposa l’ampliació de l’actual xarxa de recollida amb un total de 67 contenidors distribuïts pel territori.
Aquest fet permet incorporar noves poblacions al projecte com ara Tornabous (a l’Urgell), Menàrguens i Vallfogona de Balaguer (a la Noguera) o el Pla de Sant Tirs (a l’Alt Urgell) i reforçar l’ús dels contenidors actuals.
L’any 2015 Nougrapats va recollir 215.000kg de roba i durant el 2016 l’objectiu és superar els 250.000kg.  Gràcies a l’activitat que genera el procés de recollida, tractament i venda de roba s’han aconseguit crear 6 llocs de treball per a persones amb risc d’exclusió social.
Per saber on tens el contenidor més proper pots consultar-ho a la nostra pàgina web: www.nougrapats.cat/contenidors

Uneix-te per ajudar a proporcionar allotjaments en els pisos d’acollida

16.175€ de 20.000€ recaptat
Informació Personal

Altres
Terms

Import de la donació: 100,00€

Tambè pots realitzar una Transferència o un Bizum

ES36 2100 0018 1702 0051 6790

BIZUM 33449

Si fas una transferència o BIZUM envia’ns les teves dades personals i el comprovant de la transferència a caritas.cdurgell@caritas.es o al whatsapp +34622470683

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *