Càritas d’Urgell ha recollit fins a data d’avui 6.205,50€ per al suport de les víctimes del terratrèmol d’Equador, en col·laboració amb Càritas Espanyola

Càritas està col·laborant a posar en marxa un pla d’assistència a la zona que té un pressupost inicial de 1.395.914€. Aquests diners provenen de les aportacions de les delegacions de Càritas d’arreu d’Espanya, inclosa Càritas d’Urgell.
Les donacions de Càritas d’Urgell estan essent possibles gràcies a les aportacions de les col·lectes parroquials i les donacions particulars, encara que es demana de fer un esforç per poder ajudar en aquesta acció.
Les actuacions de les darreres setmanes en les poblacions del Bisbat han sigut diverses: des de venda de flors a posada de guardioles solidàries en comerços de les poblacions. Si voleu realitzar alguna actuació i necessiteu suport, podeu contactar amb el responsable de Participació de Càritas Urgell, Xavier Bonet.
La campanya de recollida de fons segueix oberta, per tal de canalitzar noves aportacions en els comptes corrents següents:

1. CAIXA: ES64 2100 0018 1902 0047 1180
2. BBVA: ES75 0182 2811 3502 0853 6354

pdf4º Informe Emergencia Ecuador

Som el que donem. Som amor.

Selecciona el mètode de pagament
Vull desgravar
Accepto rebre informació
He llegit i accepto l' avís