Cloenda del Reforç educatiu al centre Càritas de Balaguer

Aquest mes de juny ha finalitzat dins el programa d’Infància i Joventut el projecte de Reforç Educatiu adreçat a nens i nenes de 6 a 12 anys dels 6 centres educatius del municipi, dels quals un total de 30 alumnes han tingut la possibilitat de millorar les seves mancances educatives i poder realitzar els deures respectius per poder fer el seguiment adequat de les matèries impartides a l’escola amb ajuda dels voluntaris.

Durant la festa final de cloenda d’aquesta activitat els participants han rebut un regal especial en forma de deures per l’estiu, una carpeta amb llibres de lectura per practicar i exercicis de comprensió lectora.

Uneix-te per ajudar a proporcionar allotjaments en els pisos d’acollida

16.175€ de 20.000€ recaptat
Informació Personal

Altres
Terms

Import de la donació: 100,00€

Tambè pots realitzar una Transferència o un Bizum

ES36 2100 0018 1702 0051 6790

BIZUM 33449

Si fas una transferència o BIZUM envia’ns les teves dades personals i el comprovant de la transferència a caritas.cdurgell@caritas.es o al whatsapp +34622470683

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *