Sortida de final de curs amb els nens del reforç educatiu

El passat dissabte, 18 de juny, els nens participants del reforç educatiu de Càritas a Balaguer, van realitzar una sortida al delta de l’Ebre, per celebrar el final de curs.
L’excursió va ser finançada per “La Caixa”, i hi van assistir un total de 23 nens i nenes d’entre 6 i 12 anys que durant l’any han vingut a realitzar els deures i un reforç dels temaris impartits a l’escola; 5 voluntaris de Càritas i un 1 voluntari de La Caixa.
Vam pujar al mirador “Zigurat” i vam observar l’illa del Buda, la Badia del Fangar i la pròpia desembocadura al Mar Mediterrani d’entre altres.
Tot seguit van participar en un dinar de germanor al poliesportiu de Sant Carles de la Ràpita, amb altres entitats que van realitzar el mateix recorregut que nosaltres.
{gallery}160618excursio{/gallery}

Regala educació

1.302€ de 25.000€ recaptat
Informació Personal

Altres
Terms

Import de la donació: 100,00€

Tambè pots realitzar una Transferència o un Bizum

ES36 2100 0018 1702 0051 6790

BIZUM 33449

Si fas una transferència o BIZUM envia’ns les teves dades personals i el comprovant de la transferència a caritas.cdurgell@caritas.es o al whatsapp +34622470683

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *