L’Obra Social “la Caixa” col·labora amb Càritas d’Urgell en el projecte de la botiga online de Nougrapats Empresa d’Inserció

El 5 de juliol del 2016, a la seu de l’empresa Nougrapats a La Seu d’Urgell, el Sr. Jordi Porta, director de l’Àrea de Negoci Berguedà-Cerdanya de CaixaBank, y Sr. Joan Miquel Pascual, el director de l’oficina central de La Seu d’Urgell, han lliurat un donatiu de 12.000€ a Càritas d’Urgell en la persona del Sr. Josep Casanova Obiols, director voluntari de l’entitat.
Aquesta aportació econòmica que ha fet l’entitat a través de l’Obra Social “la Caixa”, va destinada –segons es va acordar en conveni de col·laboració signat per ambdues entitats- al desenvolupament i millora de la empresa d’inserció Nougrapats i la seva botiga online Grapats.com.
Càritas d’Urgell agraeix aquesta aportació generosa i tantes d’altres d’anònimes que rep per a dur a terme la seva missió amb les persones que necessiten ajuda i suport.

Som el que donem. Som amor.

Selecciona el mètode de pagament
Vull desgravar
Accepto rebre informació
He llegit i accepto l' avís