L’activitat del reciclatge tèxtil de Càritas a La 2 de TVE

Al programa A punt Amb la 2, de RTVE, el passat 1 de juliol, va ser entrevistat el nostre company Rubén Requena, tècnic de l’Equip d’Economia Solidària de Càritas Espanyola, que va explicar la situació actual dels projectes de reciclatge tèxtil que, des de diverses Càritas Diocesanes, es gestionen, ja sigui per si mateixes o mitjançant els seus entitats vinculades, com són les empreses d’inserció, cooperatives i / o fundacions.
En el vídeo que es pot veure en aquest enllaç, Rubén comenta el que succeeix avui a Espanya amb el consum de la roba, què succeeix amb la roba que ja no fem servir, i quin és el missatge de consum responsable que des de Càritas impulsem en el marc de l’economia solidària.
A més d’aquest objectiu, Rubén va explicar que, referent als projectes de reciclatge tèxtil, des de Càritas s’impulsen 23 empreses d’inserció vinculades a aquesta activitat econòmica que estan generant uns 500 llocs de treball d’inserció, procurant així la generació d’ocupació social, principal objectiu que té aquesta tasca.

Apunta't al nostre Butlletí