Conveni de col·laboració de la Residència Geriàtrica Sant Domènec i Càritas d’Urgell al projecte d’acompanyament a la gent gran

Els representants de la Residència Geriàtrica Sant Domènec de Balaguer: Jaume Camarasa, com a president, i Marta Vilalta, com a directora, i els de Càritas d’Urgell: Juanjo Tenorio, com a Cap de centre, i Montse Pons, com a voluntària de les activitats a realitzar, han signat un conveni de col·laboració, on els voluntaris de Càritas participaran de les activitats d’oci, esportives adaptades i representatives, on ajudaran els professionals que les duguin a terme.
L’objectiu és millorar la qualitat de vida i realitzar les activitats proposades a les persones que hi resideixen, amb l’ajuda d’aquests voluntaris.
Des de Càritas d’Urgell es fa una crida a persones que vulguin dur a terme aquesta tasca: que s’adrecin a Càritas, al Centre Sant Domènec de Balaguer, on informarem i valorarem els requisits del voluntariat a realitzar dins d’aquest projecte d’acompanyament a la gent gran.

#alesfosques

Altres