Càritas i Plusfresc llancen el repte Cap nen sense oportunitats a l’escola!

Un curs escolar amb igualtat de condicions per tots els nens de la província de Lleida és la finalitat de la campanya Cap nen sense oportunitats a l’escola, impulsada per Càritas diocesanes de Lleida, Solsona i Urgell i a la qual també s’hi ha sumat la cadena de supermercats Plusfresc.
La iniciativa estarà vigent des del 19 de juliol fins el pròxim 7 de gener de 2017, període durant el qual Càritas i Plusfresc es marquen el repte de reunir els fons suficients com per poder proporcionar ajuts econòmics per a material i llibres escolars, beques menjador i activitats extraescolars. Aquestes donacions es podran dur a terme a la caixa d’aquests supermercats mitjançant l’activació d’un codi.
“Volem que tots els nens i nenes de Lleida tinguin les mateixes oportunitats dins l’escola, independentment de quina sigui la seva situació econòmica” – Josep Casanova, director de Càritas Diocesana d’Urgell.
“La campanya té com a principal objectiu estar al costat d’un dels col·lectius més vulnerables, fent que facin front a les seves tasques escolars d’una manera molt més alegre i esperançadora”Rafel Oncins, responsable de RSE a Plusfresc.
“El somriure d’un nen no té preu. Sumeu-vos a la campanya i feu que es multipliquin els somriures”Marina Rossell, cantant.