Jornada Mundial pel Treball Decent

De cara a la celebració, el proper 7 d’octubre, de la Jornada Mundial pel Treball Decent, la nostra entitat, amb la Iniciativa Església pel Treball Decent, pretén despertar la sensibilitat de tots els sectors de la societat sobre:
  • la necessitat d’afavorir l’ocupació digna i
  • les condicions mínimes que estableix la legislació vigent.

L’objectiu d’aquesta iniciativa és difondre aquest concepte encunyat per la societat civil i el magisteri de l’Església catòlica, per reivindicar-ho i contribuir a posar-lo en primera línia de l’agenda política, social i eclesial mundial.

“Tota la comunitat cristiana està cridada a visibilitzar i denunciar la situació de desigualtat en l’accés al treball decent i la negació de dignitat que això suposa. Tothom podem fer alguna cosa des de les nostres organitzacions, parròquies o llocs de compromís. La defensa del treball decent és essencial per a la realització de les persones i de les famílies”. (Iniciativa Església pel Treball decent).
pdfQue es el Trabajo Decente
pdfDíptic Treball Decent