Lliurament del reconeixement a PEUSA com a “Entitat amb cor”

La Comissió Permanent de Càritas diocesana d’Urgell va decidir fer un reconeixement públic a PEUSA (Productora elèctrica urgellense, S.A) per la seva generosa col·laboració amb l’Entitat en el Servei d’Ajuts, pel què l’atorga el títol d’Entitat amb cor.
Càritas d’Urgell ofereix un terreny comú de trobament amb tots els que volen treballar per la defensa dels drets de la persona. Entitats amb cor estan per obrir camins a la participació, per liderar la flama de la solidaritat constant i sostenible, per generar valor compartit amb el món empresarial, per secundar accions que culminin en ajudes concretes o en un increment de la consciència col·lectiva vers les persones més febles. PEUSA és l’empresa que col·labora des de l’any 2009 en el Servei d’Ajuts, que Càritas d’Urgell presta a les famílies vulnerables.
Per a visualitzar aquest reconeixement, Càritas d’Urgell va organitzar el 27 d’octubre un acte al seu Centre Sant Ot, que va ser presidit per l’Arquebisbe d’Urgell, Mons Joan- Enric Vives. Hi van assistir el president de PEUSA, Sr. Ventura Rebés González-Nandín i el director voluntari de Càritas d’Urgell, Josep Casanova, els altres directius de PEUSA, els treballadors del centre Sant Ot i de l’empresa d’inserció de Càritas, Nougrapats.
Càritas d’Urgell agraeix a PEUSA la seva reiterada contribució a que les persones de la nostra comarca de l’Alt Urgell amb problemes econòmics greus puguin fer front a les despeses familiars bàsiques, com la del subministrament elèctric.
{gallery}161027Peusa{/gallery}

Triar com ens alimentem és un dret, no un privilegi #JoComTu 💳❤️

Certificat

CatalanSpanish