“Donem nova vida a la roba!”: Setmana Europea de la Prevenció de Residus a Sort

El proppassat dilluns 21 de novembre, a la població de Sort, es va dur a terme la primera de les tres activitats programades dins del marc de la Setmana Europea de la Prevenció de Residus.

Aquesta iniciativa, organizada pel Servei de Medi Ambient del Consell Comarcal del Pallars Sobirà i el SIAD (Servei d’Informació i Atenció a les Dones) amb la col·laboració de Càritas d’Urgell, porta el nom “Donem nova vida a la roba!”. Es va començar amb una xerrada informativa sobre el projecte NOUGRAPATS, empresa radicada a La Seu d’Urgell, on té una botiga de roba de segona mà i l’obrador. El gerent, Toni Cadena, va explicar el funcionament de l’empresa i el objectiu de contribuir a la inserció laboral de les persones amb dificultats.

El Taller de customització de roba i la venda de roba de segona mà seguirà obert al Casal Parroquial de Sort.

Més informació: Nougrapats arriba al Pallars Sobirà amb la instal·lació de contenidors de roba a Sort, Rialp, Llavorsí i Esterri d’Àneu

{gallery}161123Sort{/gallery}

Som el que donem. Som amor.

Selecciona el mètode de pagament
Vull desgravar
Accepto rebre informació
He llegit i accepto l' avís