Consell Diocesà de Caritas d’Urgell a Balaguer

Al Centre St. Domènec de Balaguer va tenir lloc, dissabte dia 3 de desembre, la reunió ordinària del Consell Diocesà de Càritas d’Urgell, sota la presidència de l’Arquebisbe Joan-Enric Vives i amb el Director Sr. Josep Casanova.
A la pregària inicial l’Arquebisbe recordà que aquell era el Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat, i els encomanà, així com les seves famílies i les institucions que acompanyen la seva lluita. I durant la reunió es tractaren els diversos temes de l’Ordre del dia:
La presentació del projecte “Treballem junts el Model d’acció”, una ajuda per a la reflexió sobre els fonaments de l’acció de Càritas, que restarà obert per a aportacions de les diverses Càritas parroquials; assumptes de tràmit; el seguiment de les activitats del Pla estratègic, les Entitats amb cor distingides, un pis d’acollida a Balaguer, i el projecte tèxtil “Moda RE”; es van donar els resultats de les col·lectes i de les Campanyes d’emergències. També es va presentar la Campanya de Nadal, i el desenvolupament de l’Empresa d’inserció “Nougrapats”.
{gallery}161203ConsellCaritas{/gallery}

Triar com ens alimentem és un dret, no un privilegi #JoComTu 💳❤️

Certificat

CatalanSpanish