Concert de Nadal amb so solidari

Aquest diumenge 4 de desembre l’Escola Municipal de Música de Ponts va oferir el tradicional Concert de Nadal. El marc del mateix va ser l’església parroquial de Santa Maria de Ponts. Aquests dies en molts dels nostres temples del Bisbat acullen i col·laboren per poder oferir aquestes activitats musicals tant tradicionals a les nostres parròquies i poblacions.
Durant una hora llarga els alumnes i professors de l’Escola de Música van regalar als assistents, que omplien el temple parroquial, un bon grapat de cançons i músiques que anticipen els dies nadalencs que han de venir en el nostre calendari. Amb unes aplaudides actuacions dels diferents grups musicals: “Brins d’Espigol”, “Cor Verdaguer”, “Orquestrina” i els diferents conjunts instrumentals. I amb cançons com: “Les joguines d’en Martí”, “Happy go Lucky”, “Tres Reis d’Orient”, entre moltes altres.
Com en els darrers anys l’escola va col·laborar amb Càritas parroquial, i tant els alumnes com el públic assistent van poder fer arribar aliments i donatius per la Campanya de Nadal de Càritas parroquial de Ponts, una col·laboració que va fer que les cançons que parlaven i sonaven a Nadal donessin un to més solidari i en el fons més d’esperit nadalenc.
Càritas parroquial agraeix una vegada més la feina que també es fa en l’educació en valors dels diferents àmbits educatius pontsicans, i entre ells el musical. Gràcies!
{gallery}161204Ponts{/gallery}

Som el que donem. Som amor.

Vull desgravar
Accepto rebre informació
He llegit i accepto l' avís