Treballem els Valors a l’Escola de Ponts

Els dies 6 i 7 de març, el Projecte d’Educació en Valors per a infants i adolescents de Càritas d’Urgell es va fer present a l’Escola de Ponts. Els alumnes de Cicle Mitjà i Superior van participar en el taller que va conduir l’educador Juanjo Tenorio del Centre de Càritas Sant Domènec a Balaguer. Hi van participar uns 100 alumnes que van aprendre a conèixer el que és i fa Càritas, com han de viure els valors de la solidaritat, del compartir, de l’ajudar, i tot en un format de dinàmiques i jocs que van agradar molt als alumnes que hi van participar. Són ells els veritables protagonistes de l’activitat que els permet reforçar més la tasca d’aprendre i viure valors, una tasca que ja fa l’escola en el seu programa educatiu i formatiu, i que amb aquestes i altres activitats és pot reforçar i acompanyar.
A l’activitat es va fer present la Conxita Lloret, Directora de Càritas Parroquial de Ponts, una presència que vol comunicar que aquesta tasca d’educació de Càritas d’Urgell va lligada a la feina i a la presència de les Càritas Parroquials del Bisbat. Una bona iniciativa que ajuda a visualitzar millor la Campanya Institucional d’aquest curs que “Ens crida a ser Comunitat”.
{gallery}170307Ponts{/gallery}

Triar com ens alimentem és un dret, no un privilegi #JoComTu 💳❤️

Certificat

CatalanSpanish