Visita del cos de mossos d’esquadra als alumnes de la UEC del centre Sant Domènec.

Els alumnes de la UEC del centre Sant Domènec de Càritas d’Urgell han rebut la visita del Mossos d’Esquadra i han parlat de Drogues i Lleis, la normativa reguladora de les mateixes dins el marc legal i les sancions administratives i penals a assumir.

Les conseqüències i situacions reals que poden comportar quan barregem i estem sota efectes de les drogues, han estat la part més enriquidora per saber valorar els possibles efectes negatius de les mateixes.

L’objectiu de la sessió d’Aprenentatge extern ha estat complert i la lliçó de vida donada pels mossos d’esquadra donant les seves valoracions i consells davant les situacions reals viscudes en aquestes actuacions ha estat magistral.

{gallery}180424mossos{/gallery}

Som el que donem. Som amor.

Vull desgravar
Accepto rebre informació
He llegit i accepto l' avís