Càritas Guissona participa a la Fira Colors

Guissona va acollir el passat cap de setmana una nova edició de la Fira Colors, que enguany ha comptat novament amb la participació dels alumnes de Càritas Parroquial.

Càritas Guissona va organitzar i participar en un ball tradicional infantil d’origen marroquí, en el marc d’aquesta fira intercultural. La jornada va comptar amb jocs, tallers, danses i cançons tradicionals d’Ucraïna, Romania i el Marroc, entre d’altres països.

L’objectiu de la fira és fomentar la interrelació entre les famílies autòctones i les d’origen estranger i conèixer les diferents cultures que conviuen a la mateixa població.

Fira Colors està organitzada a través dels Plans Educatius d’Entorn, instruments per donar una resposta integrada i comunitària a les necessitats educatives dels membres més joves de la nostra societat, coordinant i dinamitzant l’acció educativa en els diferents àmbits de la vida dels infants i joves. S’adrecen a tot l’alumnat, i a tota la comunitat educativa, però amb una especial sensibilitat als sectors socials més desafavorits

{gallery}180507guissona colors{/gallery}

Apunta't al nostre Butlletí