L’esport és solidari amb Càritas Urgell

Càritas d’Urgell i els clubs  Club Futbol Sala Balaguer-Vedruna, Club Bàsquet Balaguer i Club Futbol Balaguer signen un acord de col·laboració dins el programa Entitats amb Cor de Càritas on manifesten el desig de compartir els següents serveis amb Càritas:

Voluntariat corporatiu, oferirà tècnics del club per realitzar alguna activitat del Programa Infants i Joves.

Participar i col·laborar a l’activitat solidària anual  de Càritas a Balaguer.

Donació/préstec de material esportiu del club a les activitats de Càritas.

Becar jugadors/es que participin a les activitats de Càritas i realitzar un seguiment conjunt.

Facilitar la difusió de projectes en comú, promoure el coneixement de les activitats a efectuar dins el camp del voluntariat en el món associatiu, utilitzar la denominació, marques i distintius prèvia consulta a l’entitat.

En definitiva, desig de col·laborar per promoure el bé de les persones, en aquest cas jugadors/es i famílies buscant una societat més justa i on tothom tingui les mateixes oportunitats.{gallery}181122futbolbalaguer{/gallery}

Som el que donem. Som amor.

Vull desgravar
Accepto rebre informació
He llegit i accepto l' avís

CatalanSpanish