Reforç escolar a Tremp

Dins dels projectes i programes que desenvolupem en els Centres de Càritas d’Urgell, el suport als nens i a les escoles és fonamental i molt gratificant. A més dels tallers de Treballem els Valors que tots els anys fem a les escoles, el reforç escolar constitueix una part molt important del dia a dia dels nostres Centres.

A Tremp el passat 12 de novembre vam començar les tardes de repàs al Centre de Càritas, els dilluns i dimecres de 17 a 18 h venen nens de dos centres escolars de Tremp : Escola Valldeflors i Col·legi Maria Immaculada. Els nens i nenes, reben suport i ajuda en les seves taques escolars i els voluntaris que desenvolupen aquesta tasca, col·laboraren en la seva formació acadèmica a més de rebre el vincle d’estima.

Estem molt contents i orgullosos de comptar amb una plantilla de voluntaris, alguns d’ells professors, que desinteressadament i amb moltes ganes col·laboren amb nosaltres per dur a terme aquest projecte.

El balanç d’aquests primers dies és molt positiu i satisfactori, per part de nens, voluntaris i escola i per descomptat per la nostra part, sempre amb moltes ganes de ser part activa de la comunitat i ajudar al bon funcionament i al benestar de tota la població .{gallery}181203escolartremp{/gallery}