Inici del projecte de voluntariat d’acompanyament a gent gran a la residència Sant Antoni de Vielha

Aquest matí els voluntaris que participen al projecte d’acompanyament a persones grans a residències, han estat rebuts pel Sr. Miquel Angel Cabrera director de la residència Sant Antoni de Vielha. Els voluntaris han estat presentats als participants del projecte, així com se’ls han mostrat les diferents instal·lacions que la residència disposa per a poder fer la seva tasca com a voluntaris. 5 voluntaris iniciaran a partir d’aquesta mateixa setmana el seu servei de suport i acompanyament.

————————————————————————————————————————————————————————————-

Càritas inície eth projècte de volontariat d’acompanhament a gent grana ena residéncia Sant Antòni de Vielha

Es volontaris que participen en projècte d’acompanhament a persones granes en residéncies, an estat arrecebudi peth director dera residéncia Sant Antòni de Vielha, Miquel Angel Cabrera.

Es volontaris an estat presentadi as participants deth projècte, e se les a ensenhat es diferentes installacions qu’era residéncia dispause entà poder hèr eth sòn prètzhèt coma volontaris.

Cinc volontaris iniciaràn a compdar d’aguesta madeisha setmana eth sòn servici de supòrt e acompanhament.{gallery}190318gentgranvielha{/gallery}