7 #càritas proposa

7. Lluitar contra el canvi climàtic i garantir el dret a l’energia.

Càritas proposa l’adopció d’una Llei de Canvi Climàtic i Transició Energètica, així com mesures actives per garantir el dret a una energia neta per a tothom.

Càritas considera urgent l’adopció d’una Llei de Canvi climàtic i Transició Energètica com a marc regulador que asseguri accions orientades a emprendre la transformació completa del sistema energètic i productiu cap a un sostenible basat en fonts renovables.

Això és imprescindible per complir els compromisos adquirits a la Cimera de París de 2015, inclosos els referits al seu finançament, des de criteris de transició justa i justícia climàtica.

S’han d’establir, a més, mesures actives per a la protecció de les famílies davant la vulnerabilitat energètica i assegurar que la transició cap a un model energètic més net i sostenible és justa per a les comunitats i col·lectius afectats, tant dins com fora de les nostres fronteres.{gallery}190417caritasproposa7{/gallery}

Som el que donem. Som amor.

Selecciona el mètode de pagament
Vull desgravar
Accepto rebre informació
He llegit i accepto l' avís